Aş vrea să fiu...



         


 Aș vrea să fiu o zburătoare,
 Să cutreier înaltul cerului
 Să admir totul de la înălțime:
 Pădurea, florile și micile gângănii.
 Să umblu prin țările calde,
 Fără vreun ban sub aripioare
 Să salut oamenii din avioane .
 Vântul să-mi mângâie duios penele,
 Ploaia să fie dușul meu,
 Luna sa-mi fie mamă, soarele tatăl meu
 Iar copacii...frații mei.
 Cu glasu-mi să fac oamenii să zâmbească,
 Copii să ma urmărească cu priviri curioase,
 Și să chicotească.

 Dacă mă gândesc mai bine...
 Aș vrea să fiu o rândunică.
 Mică, delicată și cu coada despicată,
 Să-mi las gingășia trupului în bătaia vântului
 Adierea lui sa-mi facă penele permanent
 Primăvara să vină odată cu ciripitul meu

 O rândunică...
 Aș vrea să fiu,
 Nimic mai mult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum sa te confrunți cu o zi proasta ?

Remedii pentru raceala de la mama de acasa

Supoziții ale fericirii